- Mobiilne rahakott
M-taskuga on võimalik kassast läbi minna kiirelt ja mugavalt! mTasku on mobiilne rahakott, mis hoiab ühes kohas sinu panga- ja kliendikaardid. Hetkel toimivad mTasku pangakaardiga maksed Sadama Turul, Aldar Market Lilleoru kaupluses, CityAlko ja SuperAlko kauplustes üle Eesti. - Kliendi- ja pangakaardid rahakotist
telefoni
Erinevalt Sinu rahakotist on mTaskus alati vaba ruumi. Paiguta sinna kõik oma pangakaardid. - mTasku on turvaline
Sinu andmed on mTaskus kindlalt kaitstud. Et mTasku kasutamine oleks täielikult turvaline, on suured maksed kaitstud Sinu valitud salakoodi, Mobiil-ID või Smart ID-ga.
KUIDAS KASUTADA MTASKUT?
- Laadi alla mTasku äpp Google Playst või App Store’ist, nõustu kasutustingimustega ja registreeri end kasutajaks.
- Turvalise makseteenuse kasutamiseks tuvasta end Mobiil-ID, Smart-ID või pangalingi kaudu.
- Sisesta enda valitud 4-kohaline salakood ja jäta see meelde. Nii hoiad oma andmed ja maksekaardid turvaliselt mTaskus ning ainult Sina ise saad oma kaarte kasutada.
- Lisa kliendikaardid ja muud maksekaardid, mida soovid mTaskus kasutada.
- mTasku avalehelt leiad kõik lisatud kaardid.
- Vali sobiv makseviis, libistades maksekaarte sõrmega paremalt vasakule ekraani keskele.
- Kui soovid ostu eest tasuda sularahaga, siis libista sularaha märgis sõrmega vasakult paremale vastavale kohale.
- Kinnita makse, vajutades nupule “Maksa”. Oota ära, kuni telefoni ekraanile ilmub info makse kinnituse kohta.
- Ekraanile kuvatakse
ostutšekk. Oma ostude ajalugu näed mTasku seadistuste menüüs ja vastava makseviisi
vaates valiku “Tehingute ajalugu” alt.
*NFC tugi on ainult Android-telefonidel
KKK
Mis on mTasku?
mTasku on virtuaalne rahakott, milles saad mugavalt ühes kohas hoida kõiki oma
panga- ja kliendikaarte ning muid mobiilseid teenuskaarte.
Millistes mobiiltelefonides saab mTasku rakendust kasutada?
mTasku rakendust on võimalik kasutada järgmiste nutitelefonidega:
– Apple iOS tarkvaraversiooni 8.0 või uuem;
– Android 4.4 või uuem.
Mida ma pean mTasku äpi kasutamiseks tegema?
mTasku kasutamiseks tuleb end äpiga personaalselt siduda ehk isikustada. Selleks on võimalik kasutada mobiil-ID, Smart-ID ja pangalinkide kaudu autentimist. Lisaks peab kasutajal olema telefonis aktiveeritud andmesideteenus (internet).
Milliseid pangakaarte saan mTaskusse lisada?
mTaskusse saan lisada kõiki Eestis väljastatud MasterCard ja Visa deebet - ja krediitkaarte. Pangakaardil peavad olema aktiveeritud internetimaksed. Maestro pangakaarte ei saa lisada.
Kas pean mTasku kasutamise eest midagi maksma?
mTasku on kasutajale kuumaksuta.
Kas mTasku on turvaline?
mTasku turvalisuse määravad suures osas ära sinu mobiiltelefonile ja mTaskule
rakendatavad turvameetmed. Lisaks soovituslikule telefoni ekraanilukk, tuleb
seadistada mTasku salakood, mida küsitakse igakordsel mTasku rakenduse avamisel
ja maksetehingute korral, mis ületavad summa 25 €. Erinevalt viipekaardist, ei
saa mTaskuga oste sooritada ainult viipamise teel ning tehingu toimumiseks
tuleb avada mTasku rakendus. mKviitung on kättesaadav vaid sinule ja vastavale
kaupmehele.
Kas ja milliseid minu andmeid jagatakse kaupmeestega?
Kasutajate andmeid töödeldakse lepingu täitmise eesmärgil ning edastatakse
kolmandatele osapooltele tehingu toimimiseks vajalikus ulatuses. Sinu
pangakaardi andmeid ei hoita mTaskus, vaid need asuvad LHV ja selle
makseprotsessori EveryPay turvalises kaardihoidlas. Kõik mTasku tehingu andmed
on krüpteeritud ning on nähtavad mTasku vahendusel vaid sulle. Kõik sinu mTasku
kaudu antavad teenuse juhtimiskäsklused on signeeritud ning neid kontrollitakse
topelt-serverite poolt iga toimingu korral.
Millises summas makseid saab mTaskuga teha?
mTaskus makse summat ei piirata ja reeglid sätestatakse sinu lisatud
pangakaardi võimekusega (päevalimiit, kuulimiit jms).
Mida teha kui mobiiltelefon kaob või varastatakse?
Telefoni kaotamise või varguse korral teavita koheselt Telia klienditeenindust
ja palu mTasku sulgeda. mTaskut saab klient ka ise sulgeda mTasku kodulehelt www.mtasku.ee
Mida teha, kui olen mTasku rakenduse oma telefonist ära
kustutanud, kuid soovin seda uuesti kasutama hakata?
mTasku taastamiseks laadi alla mTasku rakendus ning registreeri ennast uuesti
kasutajaks. mTasku teenuskaardid on menüüs taastatavad, kuid pangakaardid tuleb
uuesti siduda.
Kuidas mTaskut edasi kasutada pärast SIM-kaardi vahetust?
SIM-kaardi vahetusel tuleb mTasku uuesti telefoni alla laadida, kuna
turvalisuse kaalutlustel kontrollitakse mTasku autentimisel SIM-kaardi seeria
numbrit (ICCID), mis on igale kasutajale unikaalne.
Kuidas mTaskut edasi kasutada pärast numbrivahetust?
Telefoninumbri vahetamisel tuleb sul mTaskus seda uuendada, selleks vajuta
ekraani vasakus ülanurgas „Seaded“ ikoonile, seejärel „Seaded ja salakood“ ning
„Tuvasta telefoninumber“.
Kellele ning milliseid minu andmeid mTaskut kasutades edastatakse?
mTasku üldtingimustes on sätestatud, et kaupmeestele ja kolmandate osapoolte
sisuteenuste pakkujatele võib mTaskust edastada sinu nime, isikukoodi ja
telefoninumbri ning maksetehingu andmeid juhul, kui sa oled aktsepteerinud
vastava teenuspakkuja tingimused. Reklaami vms info saamiseks saad ise vastava
kinnituse anda iga teenuskaardi puhul.
Kellele edastatakse minu isikuandmed uue pangakaardi lisamisel ja
kuidas on need kaitstud?
Pangakaardi sidumisel mTaskuga salvestatakse kaardi andmed LHV panga
makseteprotsessori EveryPay virtuaalsesse kaardihoidlasse. Telia selle
lahendusega seotud muud serverid ega inimesed ei näe neid andmeid ega saa neid
ka mingil viisil kasutada. Sinu pangakaardi andmetest on Teliale teada vaid
pangakaardi 4 viimast numbrit ja kaardi kehtivuse aeg. Selle info kuvab teenuse
graafikaserver ka sinu mTaskus nähtaval pangakaardil. Need lubatud ja teenuse
pakkumiseks vajalikud andmed edastab Teliale Everypay, kes vastutab sinu
pangakaardi andmekaitse eest!